keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Happy Biii-day~ ^-^

Tänään on siis rakkaan serkkuni Margon synttärit ja hän täyttää huikeat 15 vuotta~ お誕生日おめでとうございますマゴちゃん~ ^-^



Onko mä ainoa,jolla on aina ongelmia keksiä mitä vois antaa lahjaks toiselle?Siis ei oo väliä onko mun äidillä,bestiksellä tai mummin kaverin serkulla synttärit en vain keksi mistä ihminen tykkäis.Periaattes,jos tuntee ihmisen hyvin niin sillonhan pitäis olla tosi helppoa keksiä mitä antais lahjaks,mut mulle se on joka kerta yhtä tuskaa! xD Mä rakastan lahjojen antamista ja oon tosi iloinen,jos ihmiset tykkää niistä,mut mä nautin vain siitä antamishetkestä,en siitä edeltävästä stressavasta ajasta. :P









Äiti kävi Hesas viikonloppuna ja toi mullekki vähä kaikkee kivaa Tokyokanista~ ^-^ Rakastan tota FOOL'S MATEa!Urski on niin uskomattoman kaunis siinä,että voi että! xD <333>
Sit äiti oli vielä ostanu mulle furikakea ja mentaikoa~Nam!!Siis suosittelen kaikille japanilaisen ruoan ystäville mentaikoa!Se on niiiiiiin hyvää!!!Mä söin sitä joka päivä melkein kun olin Japanissa.Mun okaasan sano aina,et kotona on aina pakko olla mentaikoa,koska Marianna-chan tykkää siitä~Aww~ :)) Siis mentaiko on sellasta ihme jauhetta,jota syödään riisin tai nuudeleiden kanssa~ ^.^



Pockyt!!!Elämäni rakkaus!Oikeesti!


Yummy~








3 kommenttia:

Iina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Iina kirjoitti...

Mäkin oon joskus käyny tuol tokyokanissa :)

Alexandra kirjoitti...

Toi Hello kitty on kyl söpö : )