sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Walk a mile in my shoes

Pyydän anteeksi,olen ollut hirveän laiska viime aikoina,joten en oikein jaksanut missään vaiheessä päivittää blogiani~ Gomen,gomen~ _(_ _)_
Mulla on kuitenkin hyvä syy poissaolooni - mulla on justiin finalsit menossa,joten ei ollu kauheasti aikaa muuhun kuin kokeisiin lukemiseen~ ^^'' Mutta ne pahimmat on jo ohi,nimittäin bilsa ja mathematical studies(yeah!),joten nyt on jo paljon helpompaa hengittää. Huomenna vielä enkun essee ja torstaina ruotsia ja siinäpä se. Jos pääsen sitten läpi,en oikeasti tiedä mitä mä teen!Mä jaksan uskoa ihmeisiin,mut mulle jäi huono tunne siitä matikan kokeesta,mutta päätin olla ajattelematta koko juttua nytte,koska eihän enää sille voi mitään.


Olen myös käynyt Tanjan kanssa töitä metsästämässä~ Ei oo vielä valitettavasti kuulunu mitään yhdestäkään paikasta,mut en menetä toivoa!Vaasasta on niiiiiiiin vaikeeta löytää töitä!Vaasa on totisesti Suomen persereikä. xP





Anywayz,ajattelin tänään kirjoittaa hieman mun kengistä. Mä oon kauhea kenkäfriikki,mutta koska olen köyhä, mulla on aika vähän jalkineita, eli onko se nyt oikeutettua sanoa noin?No joka tapauksessa,esittelen nyt kolme uutta paria,jotka mä ostin eilen Mekasta ja makso yhteensä 99€. Aika iso summa mulle,mutta ei sit olekaan niin paha,jos otetaan huomioon,et yks pari ois normaalisti maksanu 80€,toine 70€ ja kolmas 50€.Ei paha,ne? ^-^


Tällaisist valkoisista saappaista oon unelmoinut vaikka kuinka kauan ja nyt tadaa! vihdoinkin sain sellaset!So happy!Voin jo nähdä kuinka monta erilaista koordinaatiota voi keksiä noiden kanssa~



Nämä sopivat hyvin siihen yhteen mekkoon,jota mä oon katellu ny vähän aikaa Lindexis. Mun serkulla on konfis joskus kesäkuun lopus,niin mun pitää keksiä mitä mä laitan päälle sillon.



Ja nämä pinkit on musta tosi ihanan väriset!Ja sitten mä ajattelin,että vaikka mä rakastan korkokenkiä,en mä kuitenkaan jaksa koko kesää niissä olla. Pakko olla jotkut ballerinat tai vastaavat. Mä oon myös huomannut,et Japanissa melkein kaikilla on pinkit kengät~ ^^,

3 kommenttia:

Olivia kirjoitti...

Ihania nuo sun ostamat kengät ja kiva kun päivittelit (;

E kirjoitti...

pinkit kengät on ihanan pirteet:-)

Marianna kirjoitti...

@ Olivia & E:
kiitti tytöt~ <3