keskiviikko 13. toukokuuta 2009

When I fall down,I rise up again

En ole ollut produktiivinen viime aikoina,koska se finalsviikko hämmentää edelleenkin,vaikka se onkin jo melkein loppunut.Huomenna viimeinen koe,svenskaaa. Anyway,tänään kävin Paulan kanssa vähän kiertelemässä kaupunkia ja jopa sain vähä luettua pääsykokeisiin.
Must on jotenkin niin outoa,että parin viikon päästä niin moni kaverini lähtee täältä pois,eikä me varmaan nähdä pitkään aikaan.Surullista,mutta samalla jotenkin jänskää. :) Ihanaa,kun en vieläkään tiedä mitä mulle tapahtuu koulun jälkeen.En oo edes varma,että pääsenkö läpi vai en.


Okke,nyt on sitten päivän asun vuoro.
Aika huono kuva,mutta ei kännyllä oikein saa parempaa~ ^^
En muista oonko jo laittanu tänne kuvia of my new LAVAH~ Siis nää on mun uuden sydänkuvioiset korkkarit,jotka tilasin ...mistä?hmmmm....Olisko Halensilta?Juu,taitaapi olla.Anygay,oon rakastunu näihin~ Tossa ylhäällä olevassa kuvassa näitä kenkiä ei oikein näy,joten aattelin laitta ne vielä tähän..
Miksi minä olen niin koukussa kaikkeen makeaan???




Nyt niin kuin kuvastakin voi päätellä olen jotenkin päätynyt syömään jätskiä taas. >.> Öhm,joo...Mut meidän oli pakko käydä meidän äikän open jätskikiskalla,koska sieltä saa ilmatteks yhen pallon!Olipa hyvä tekosyy.Hehe~



Joku oli toivonu tässä vähän aikaa sitten lisää juttua siitä asabanana-laiharista ja se tulee kyllä,ehkä huomenna.Nyt voin vain sanoa,että oon 4 kiloa kevyempi,mikä on ihan ookoo tulos,mutta totta puhuen toivoin hiukan parempaa..mut mä ny silti jatkan tällä dieetillä niin näkee sitten auttaako se ny mua enää.Emt,pitäis varmaan OIKEASTI ruveta käymään salilla useemmin.Vihaan laiskuuttani!!Argghhh~

2 kommenttia:

E kirjoitti...

nam tuo jätski:-) ihanat lila sukkikset!

Alexandra kirjoitti...

Ihanat korkkarit :)