tiistai 19. toukokuuta 2009

Next Level

Tänään vain tällainen lyhyt kuvapostaus,koska taas kiirettä pitää enkä ehdi tehdä kunnon postausta,sorry! T___T On taas ollu vähän muuta mielessä ja kaikenlaista tapahtuu koko ajan,ettei millään riitä aikaa kirjoittamiseen... :( Ja sitä paitsi olen jotenkin pettynyt itteeni ja tähän blogiin kans..En tiiä,se homma ei vaa jotenkin luista niin kuin muilla ketä mä täällä stalkkaan. ^^'' Mutta mä vielä yritän jatkaa tätä,jospa mä kehittyisin kesän aikana ees pikkasen?





Elikkä,seuraavaksi päivän asu:


Ostin tänään uuden ripsarin ja hiusvärin.Must,mun tukka näyttää nyt aivan kauhealta,enkä tykkää yhtään mun tämänhetkisestä väristä,joten aattelin vähän päivittää sitä.
Eli täältä mun mappi näyttää nykyään.... -___-

Ja tällaisen värin olen nyt valinnut.Ei ehkä ihan sitä mitä mä hain,mut aika lähellä kuitenkin.
"Peittää harmaat täydellisesti" -- that's exactly what I need! xD


Mun tekis niin mieli kokeilla näitä japanilaisia Palty hiusvärejä~ Ainakin niitten pakkaukset näyttää tosi ihanilta~ ^-^ Mä haluaisin kokeilla Orange Biscuittia, Milk Tea Brownia sekä Honey Peanuttia.Paltylla on nyt vissiin joku uus Maple Donut-niminen sävy,joka on kanss ihan mielenkiintoinen,mutta ehkä vähän liian tumma.En tiiä.



Ja lopuks on pakko mainita mun uuden lempparikipaleen! Ayumi Hamasakin NEXT LEVEL on niiiin paras biisi!Ihan sika hyvä!Mä en viime aikoina oikein Ayun musaa ehtiny kuunnella,koska mulla on taas visual kei-vaihe ja yleensä kuuntelen jotain raskaampaa,mut nyt vaan tuli sellainen fiilis,et ei saa unohtaa Ayua~ Mun hostperheen äiti muuten tuntee Ayumin äidin ja sillä on vissii kukkakauppa Fukuokassa~Harmi etten päässy käymään siellä~ ^^ Hehe~

1 kommentti:

E kirjoitti...

Ihana tuo villatakki - tosi kivan värinen!:-) Harmi, ettei aika riitä:/