tiistai 2. kesäkuuta 2009

I'm losing it~

Aattelin kertoo vähän lisää mun AsaBanana laiharista ja mä oon kirjoittanut ylös mitä olen syönyt viimeisten kolmen päivän aikana.En tosin jaksa enää pitkään syödä banaaneja aamuisin ja luulenpa,että kohta siirryn tavallisempaan ruokavalioon.Asa Banana on kyllä sen verran auttanu mua,että 6 kiloo on lähteny,mutta koska viime aikoina olen sortunut syömään makeeta liiankin usein,niin sekin varmaan hidastaa laihdtusta..

Aina kun tulee nälkä minä juon vettä tai vihreää teetä maidon kanssa.Voin sanoa,että kun juo sitä maitoteetä se vie nälän ainakin pariksi tunniksi.Oikeasti! ;))



Sunnuntai:

9.00 - 1 banaani ja 2 lasia vettä

12.00 - kulhollinen täysjyvä riisiä ja kasviksia(joku random pakastekasvissekoitus)

15.00 - pikanuudeleita xD

19.00 - kiinankaalia ja puolet pientä melonia ^^,



Maanantai:

10.00 - banaani ja 2 lasia vettä

13.00 - riisinuudeleita kiinalaisella sweet&sour kastikkeella (laitoin sitä tosi vähän!ilman sitä riisinuudelit ei oikeastaan maistu miltään..)

14.30 - vähän irtokarkkeja(en voinu astustaa!)

16.00 - pala ruisleipää ja perus Oltermanni-juustoa,2 kuppia vihreää teetä maidon kera

19.00 - appelsiinimehua kolmesta hedelmästä,kiinankaalia(rakastan sitä! <3)



Tiistai:

9.00 - banaani ja 2 lasia vettä

12.00 - kolme onigiria ja omenasipsejä

15.00 - 2 kuppia maitoteetä ja rusinoita

18.00 - spagettia

20.00 - iso fuji omena ja kuppi vihreää teetä



En urheile kauheen paljon,vaikka mulla onkin kuntosalin jäsenyys,en vain yksinkertaisesti jaksa raahautua kaupungille joka päivä,olen laiska.Käyn kerran viikossa,sunnuntaisin,joogan tunneilla ja ne on tosi kivoja.Joskus kyllä käyn spinningissäkin,mutta se on raskasta,että mä mieluummin jätän jonkun snacksin välin kuin rankaisen itseäni tällä tavalla! :P Yritän myös harrastaa hyötyliikuntaa.Tällä viikolla olen käynyt lenkillä joka ilta.Mun mummo asuu aika lähellä meitä,niin olenkin käynyt nyt melkein joka ilta moikkaamassa sitä. :D

Ei kommentteja: